tirsdag den 8. december 2009

Jeg slap med skrækken

Jeg havde så ondt i hånden i går aftes, at jeg tog en tur på skadestuen, men udsigten til adskellige timers ventetid fik mig til at tage hjem igen og se tiden an. Der var meldt et trafikuheld på vej, og folk sad i forvejen med tomme blikke i ventelokalet. Det er altså ikke noget for mig!!! 400 mg Brufen for at få ro i hånden og 8 timers urolig søvn har hjulpet. Jeg er godt nok temmelig træt, men hævelsen har lagt sig en anelse, selv om den er stadig blå.Heldigvis kan jeg bruge tommelfingeren igen. I går aftes var den helt ubrugelig. Så jeg er optimist :-) Måske er det heldigt, at jeg skal til julefrokost i aften. Jeg kan simpelthen ikke nå ud og løbe, når jeg kommer hjem, før jeg skal afsted igen. Så får hånden ro et døgn ekstra. Tilmeldingen til 6 timers løbet i Randers er nu gået i gang. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar