lørdag den 12. december 2009

Dagen derpå

Det er meget hyggeligt med alle de julefrokoster, men træningsvenlige er de ikke. Ris a la mande er en gudespise, men den ligger altså tungt dagen derpå, når der skal løbes! Vinen taler vi slet ikke om... Men løbes skulle der. 7,5 km formiddagstur med temp. tæt på frysefunktet (medregnet chillfaktor pga. løb = under frysepunktet) men i det dejligste solskinsvejr. Normalt er jeg ikke så vild med at træne om formiddagen, men der er jo håndbold kl.14. Nu kan jeg med god samvittighed kaste mig på sofaen og slappe af resten af dagen, og det er tiltrængt ;-) .

2 kommentarer:

  1. Det er fedt du er kommet i gang med din træning til løbet i England. Det lyder som om du nyder at have et program og være i gang med målrettet træning.

    Hvor er du også heldig at du har sådan en kapacitet til at give gode råd og dele erfaringer med.

    Forsat god julemåned og træning

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Ja, det er superfedt at komme i gang med den mere målrettede træning. Jeg er ikke så god til at træne uden et konkret mål.
    Jeg er lykkelig over, at Jesper endnu en gang vil hjælpe mig, specielt fordi han selv har rigeligt at slås med på World Run!
    At det overhovedet kan lade sig gøre med denne langdistance-coaching skyldes, at Jesper og jeg har samme indstilling til træningens opbygning mod et stort løb. Desuden kender han mine tanker omkring løb samt min løbestil efter et hav af fælles træningsture. Bedre udgangspunkt får man ikke :-)

    SvarSlet