mandag den 21. december 2009

Sikken voldsom trængsel og alarm

Aaagghhh - julegaveindkøb! Jeg har været igennem flere kriser i dag end under et 24 timers løb, men nu er alle gaver endelig i hus :-) Den sidste fandt jeg faktisk på dagens løbetur. Lettere deperat over ikke at kunne finde den sidste gave - den til sønnen - bestemte jeg mig for at tage en afstressende løbetur. Stak lige dankortet i lommen for en sikkerheds skyld. Hen til butikken med arbejdstøj på Bistrupvej...øhh - hvornår er den blevet til en bilforretning? Som om vi ikke har nok af dem i Birkerød Bilby! Tilbage igen og videre mod Kongevejen til Birkerød Værktøjsmagasin. YES - lige den jakke, jeg skulle bruge og så med - 40%. Jo jo, de mange ture til Jylland har smittet. En ærke-sjællænder smittet med 'man-betaler-vel-ikke-fuld-pris'-jydebacillen :-D 3,5 km hjem igen med en stor plastikpose under armen. 9 km inkl. gaveindkøb - det er ikke så ringe endda ;-) .

3 kommentarer:

  1. jow jow, den bacille er ikke den værste at have i kroppen.
    godt nok, at vi sprang over vaccinationen herovre hos os

    SvarSlet
  2. Du betalte ikke med en halv gris, så den må være muteret under sin rejse fra gylleland til København :)

    God jul...

    Glæder mig til fortsat at læse din blog gange flere ugentlig...

    SvarSlet
  3. Hehe - den er god frold :-)

    De jyske tendenser har iøvrigt bredt sig til min søn. Han er færdiguddannet som økologisk landmand d.29.maj. Landmand??? Hvad gik galt i opdragelsen? ;-)

    SvarSlet