lørdag den 5. december 2009

Hviledag

Nå ja, hviledag er måske så meget sagt. Jeg har ikke løbet, men til gengæld har jeg ryddet op i min have og i mit skur, og jeg har derfor gået mange gange frem og tilbage til vores containerplads! Jeg er så småt begyndt at flytte, i hvert fald i tankerne ;-) Min ryg brokker sig lidt efter at have tømt diverse krukker for planter og jord samt slæbt halvdelen af ungernes legetøj (der burde være kasseret for længst) op på pladsen. Desuden lykkedes det mig at få væltet min cykel ned over venstre læg, så jeg har en fin, lang hudafskrabning ned af benet. Great :-/ Vendingen "Skomager, bliv ved din læst" er ganske velplaceret her! Denne blog vil afsløre min håbløshed ifht. praktiske gøremål, som tiden skrider frem mod flyttedatoen :-( Jeg stiller op i morgen til testløbet med mine små skavanker, så tiden bliver vist ikke noget at skrive om, men så er der jo plads til forbedring næste gang, der er d.3.1.2010. .

1 kommentar:

  1. Hav et godt løb idag.............hihihi lidt afveksling fra flytterodet derhjemme er vel ok ?
    og forresten; tror det er sundt at rydde op og smide ud - følelsen BAGEFTER er ihvertfald dejlig

    SvarSlet