fredag den 18. december 2009

Juleferie :-)

Sidste nattevagt er overstået, og nu har jeg juleferie til d. 4.januar. I går aftes bestemte jeg mig for at løbe Skodsborg Marathon med start kl.08.30 i dag, men desværre blev jeg forhindret. Jeg havde ellers fået tilbudt afhentning på Steno. Det er da service fra arr. side :-) Det viste sig imidlertid at være heldigt, for jeg kom hjem til en syg datter. Denne gang ligger hun med en spand ved siden af sengen... Underligt for vi er bare aldrig syge, og nu har hun haft influenza og jeg voldsom forkølelse, og nu ligger hun altså igen :-( Jeg tænkte, jeg kunne løbe 1 times tid i eftermiddag, men kroppen er træt efter sygdom og nattevagter, så efter et par km opgav jeg. Det sker ellers meget, meget sjældent! Men hvis jeg føler, at der overhovedet ikke er kvalitet i træningen, kan jeg lige så godt droppe det. Så trænger jeg simpelthen til en hviledag. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar