søndag den 6. december 2009

Novo Nordisk løbet

Første testløb! Novo Nordisk løbet har 3 lange, seje bakker på de første 5 km og er mindre kuperet men dog stadig nogle bakker på de sidste 5 km, så der skal disponeres rigtigt for at have kræfter til hele løbet. I juni, hvor jeg var i gang med træningen til 6D, løb jeg på 46.24, hvilket er min bedste tid på løbet. I januar, hvor jeg var i vintertræning, løb jeg på 48.02. Målet var derfor at løbe lidt hurtigere end i januar, men det var urealistisk at løbe som i juni. Jeg er meget tilfreds med resultatet på 46.53. Langt bedre end i januar og ikke mere end et halvt min. langsommere end i juni. Det er et godt udgangspunkt for en ny PB indenfor det kommende halve år ;-) Jeg fulgtes med Anne fra løbeklubben, og vi var begge heldige med løbepræmierne i dag. Anne vandt et gavekort på 250 kr., og jeg vandt et par handsker fra Newline :-) Præmierne uddeles efter hvilket nr., man kommer i mål. Der er en del præmier hver gang: gavekort, sko osv. Det er et godt løb med tydelig afmærkning og en startpris på 40 kr. (gratis for ansatte i Novo). Frugt, energidrik og vand når man kommer i mål. Løbet kan varmt anbefales. .

2 kommentarer:

  1. Der lyder rigtig godt og billigt :-)
    Ved du hvornår der bliver løbet i januar 2010, dette kunne jo vøre en god start på året hvis det er den 3. januar.

    Hilsen fra en flittig læser af din blog
    Mette Madsen

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Terminslisten for 2010 ligger ikke på hjemmesiden endnu, men det løbes d.3.1. kl.10.
    Du kan læse info om løbet på http://www.bagsvaerd-atletik.dk/soe.php

    God træning :-)

    SvarSlet