onsdag den 30. december 2009

Et langtidsprojekt

Gårsdagens intervaller sidder i benene. Ikke så meget fart i dem i dag ;-) Jeg har nydt en rolig restitutionstur på bare 6 km i det dejlige solskin, men der er glat på stierne! I de sidste dage har jeg puslet med tanken om et langtidsprojekt. I denne tid er det 5 år siden, jeg begyndte at løbe, og det har været et løberliv, der har overgået mine vildeste fantasier! Når jeg nu er så glad for skrive (ha ha), kunne det være sjovt at skrive mine oplevelserne ned til familiens kommende generationer. Mine børn, der har mærket konsekvenserne af deres mor´s 'last', gider sikkert ikke læse det, men mine børnebørn, oldebørn osv. Mon de vil læse om deres gamle familiemedlems meritter som løber? Artikel fra Femina, der blev bragt tidl. i år. Dobbeltklik på billedet for at fremkalde læsevenlig str. .

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Jeg læser stadig med ind imellem. Godt nytår og god træning.
    Mange hilsner
    Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle
    Hvor er det godt, du skriver. Min pc brød sammen for et stykke tid siden, og jeg mistede alle mailadresser. Forestil dig et genetableringsprojekt, det har været!

    Vi mangler jo stadig turen rundt om Furesøen. Vi er en lille gruppe, der snart skal rundt. Du er meget velkommen til at løbe med, eller vi kan tage turen alene en dag :-)
    Skriv til mig på mailen...

    Godt nytår,
    May-Britt

    SvarSlet