mandag den 26. marts 2012

Jubilæum med Novogruppens Løbeklub

Jeg kan godt mærke, at jeg løb i en anden type sko i går. Lårene er lidt ømme pga. den ændrede løbestil.

Novo gruppens Løbeklub har 25 års jubilæum d. 1. juli, og i den anledning er der ved at blive planlagt en jubilæumsweekend for medlemmerne. Et af initiativerne er en temadag med posemand Claus Rasmussen. Han har bl.a. haft Allan Zachariasen på kursus, og i den forbindelse har A.Z. skrevet en artikel for Marathon Travel Club. Jeg kan sagtens nikke genkendende til de ting, han skriver, fra min deltagelse i en workshop med Ole Stougaard. At jeg ikke kan lære poserunning på én dag eller på egen hånd, skal dog ikke forhindre mig i at deltage i temadagen, især ikke når jeg denne gang har løbesko, der passer til løbestilen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar