lørdag den 31. marts 2012

Hyldest på rådhuset

Jeg beklager, at indlægget om middagen på Holte Rådhus ikke kom i går som lovet. Min PC valgte at død hvert minut, så jeg endte med at gå tilbage til fabriksindstillingerne fra 2007 og derefter genindstallere alle opdateringer siden da! Det tager mange timer :-(

Det var en rigtig god aften. Jeg mødtes med de tidl. klubkammerater fra SNIK, og især var det glædeligt at gense mine 2 holdkammerater Regina og Heidi, som jeg vandt DM for hold på 10.000 meter 2011 med.

Borgmester Erik Fabrin indledte med at byde velkommen og derefter overrække 3 lederpriser.

Så fulgte næsten 1 times spændende foredrag af udviklingschefen hos Dansk Idræts-Forbund (og Birkerød-borger) Morten Mølholm Hansen. Han fortalte om forberedelser til OL, og med udgangspunkt i OL 2008 fortalte han om arbejdet bag konkurrencerne, forholdene for udøverne, samarbejdet med pressen osv. Det var meget interessant, og det er jo altid morsomt at høre om alt det, der sker bag kulissen.

Så var det tid til overrækkelse af en kuvert til samtlige 98 mestre! Ca. halvdelen var mødt op og modtog håndtryk og diplom fra borgmesteren. Det tog ca. 45 min. Til sidst blev der taget et gruppefoto, som vi får tilsendt senere.

Så fulgte den lovede middag. Først en portionsanrettet forret og derefter en lækker buffet med forskellige slags salater, kød og friskbagt brød. Som dessert var der frisk frugt samt kransekage.

Som en ekstra bonus mødte jeg storesøsteren til Helle, som var en af mine klassekammerater fra folkeskolen. Jeg har ikke set Helle i over 30 år, så det var hyggeligt at blive høre, hvordan det gik hende.

Flagene var hejst, da mestrene var på besøg

Udviklingschef Morten Mølholm Hansen holder foredrag om OL


SNIKs herrer modtager diplom.
Jeg har desværre ikke noget foto af kvinderne.


Borgmester Erik Fabrin byder velkommen til middagen
Jeg var kommet til højbords :-)

Forret  med friske asparges, rødløg og stenbiderrogn
(Jeg beklager billedkvaliteten)


Oksetyndsteg, lækre salater og hjemmebagt brød - uhmmm!

Alle fik en kuvert med diplom samt et gavekort på 300 kr. til Intersport

Mit gavekort er omsat til en weekendsportstaske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar