søndag den 4. marts 2012

En kaotisk weekend

Det har været en benhård weekend, hvor vi har tømt min mors bolig og dermed ryddet op efter et langt liv. Ting med værdifulde minder er fordelt mellem børn og børnebørn. Min søn og svigerdatter har været hjemme og hjælpe til, selv om de selv har meget at se til med kun 4 uger til fødslen. Så her har været fuld fart på i 48 timer, og nu er det tid til at slappe af med en løbetur.

Jeg har haft så travlt, at jeg slet ikke har fået skrevet, at Rasmus Henning skulle deltage i Abu Dhabi International Thriathlon, og hvad sker der så? Han vinder løbet i ny stævnerekord! Måske skal jeg bare holde mund om hans stævner fremover? Peter Skott  Karlsen fra Tracktime har skrevet et indlæg om R.H.s indsats.

Og endnu værre har jeg for en gangs skyld ikke fulgt mine nevøers indsats til et svømmestævne. Australien er super hurtige til at melde tider/resultater ud på nettet, så næsten samtidigt med at hånden slås i væggen i svømmehallen, ved jeg, hvordan det er gået. Denne gang blev der afholdt lokale svømmemesterskaber i Sydney, og Joachim blev mester i 200 m. Butterfly samt 200 m. Rygsvømning. Desuden fik han en sølv- og en bronzemedalje.

Det er naturligvis beskeder, jeg bliver mægtig stolt af, men det, der gjorde mig gladest, var en hilsen fra min svigerinde, der fortalte, at min yngste nevø Christian på 11 år havde bedt sin mor (altså min svigerinde) om at filme hans indledende heat i 100 m. Butterfly, så jeg kunne se ham svømme. Han racede gennem vandet og vandt i en ny personlig rekord med 7 sekunder!! I finalen blev han en flot nr. 5. Han har ikke sin storebrors statur som svømmer, men han har energien og lysten, og det er som bekendt det allervigtigste, så jeg er superstolt af ham :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar