mandag den 12. marts 2012

Turen til Pau

Indrømmet jeg er ved at blive en lille smule desperat over hele tiden at rende ind i nye skader, og jeg vælger derfor at smide lidt af forsigtigheden væk. Ikke at jeg træner uden at bruge hovedet, men jeg vil prøve at turde satse mere, for måske går det godt alligevel. Som i dag, hvor jeg trods pludselige smerter efter 16 km i lørdags, alligevel valgte at prøve en længere tur i forårssolen, og sørme om det ikke gik godt! 30 km gennem Birkerød, Holte, Nærum, Virum tilbage gennem Holte med et lille væskestop i Irma for at løbe hjem gennem naturområdet 'Vaserne' i Bistrup.

Det er ikke dagens eneste gode nyhed. Da jeg ikke skal cykle 'Etape du Tour', har Rapha sendt mig hele 4 forslag til mit ophold: 2 forslag med fokus på at følge Etape du Tour og 2 forslag, der giver mulighed for at tage det 'rigtige' Tour de France-felts afslutning i Pau med. Selvfølgelig har jeg valgt at blive i Pau! Jeg har aldrig overværet en Tour-etape andet end på TV, så det bliver helt vildt!! Rapha (eller rettere: TV2) betaler for 3 overnatninger med halvpension, og så skal jeg selv betale for de 2 ekstra nætter. Rapha har tilbudt, at jeg kan blive på samme hotel for 50 euro/nat, hvilket jeg har sagt ja til.

Selve Etape du Tour kan jeg følge fra Raphas Mobile Cycle Club der vil stå på Tourmalet. Så kommer jeg alligevel til at fornemme stemningen fra cykelløbet, selv om jeg ikke selv deltager.

Jeg er super tilfreds med Raphas tilbud, og jeg glæder mig som et lille barn til turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar