lørdag den 17. marts 2012

Hvor jeg styrketræner


Der var ikke et øje i mit lille træningscenter lørdag eftermiddag, og det gav mig en mulighed for at tage billeder, så I har et indtryk af, hvor jeg styrketræner. De 2 lokaler er ikke ret store i forhold til et fitnesscenter, men som I kan se af billederne, mangler der ikke noget.

RUM 1
Romaskine samt maskiner til mave- og rygbøjninger

Træning af arme og brystkassen
Fin gulvplads til øvelser på måtte, vippebræt, stepbænk osv.
RUM 2

For lår og hofter
Der er 3 muligheder: forlår, baglår og inderlår

Benpres og baglårsmaskine

De helt tunge vægteskiver findes kun i stativ

Øvre brystkasse + ryg
Håndvægte jeg kan magte: 1 - 10 kg med 1 kg interval

Men de findes også i de tunge udgaver: 10 - 35 kg med 2,5 kg interval

Bolde er naturligvis obligatorisk i en fysioterapi

Cardiomaskiner: 2 cykler, 2 crosstrainer og 1 løbebånd
Crosstrainer er super erstatning, hvis man vil træne uden belastning,
men med løbets cirkulære bevægelsesmønster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar