onsdag den 14. marts 2012

Hyldes dem som hyldes bør :-)

Det var et glimrende kursus i pulstræning, jeg var til i går aftes. Det fremgår desværre ikke af kursusoversigten fra KAI, hvem der underviser på de forskellige hold, og derfor ved man aldrig rigtigt, hvad der venter. I går aftes var det tidl. landstræner i triathlon 1997-2003 (bl.a. for Torbjørn Sindballe og Rasmus Henning) Gabor Klöczl, der underviste. Aftenen blev både spændende og lærerig, og den gav helt sikkert stof til eftertanke omkring fremtidig træning.

I dag har jeg modtaget en invitation fra Rudersdal Kommune. Hvert år hylder kommunen med borgmesteren i spidsen sine danske, nordiske, europæriske og verdensmestre ved en sammenkomst på rådhuset. Det tages billeder, overrækkes en erindringsgave og serveres middag. Jeg er inviteret, fordi jeg blev dansk mester for hold i 10.000 meter løb med Heidi Reinhardt og Regina Kanta i sommers. Noget af en tilsnigelse, da vi var eneste deltager i konkurrencen, men derfor siger jeg da ikke nej tak til en invitation fra hjembyen. Arrangementet finder sted d. 29. marts på rådhuset i Holte.

Normalt omtaler jeg ikke hjemmesider, jeg får mailet med anmodning om at bringe på min blog, men i dag gør jeg alligevel en undtagelse. FDM Travel har lavet en løbeguide til rejser i udlandet. Listen indeholder 20 storbyer med anbefalede steder at løbe samt en marathonliste.

Hvorfor bryder jeg mit princip? Fordi FDM har medtaget Sydney, og jeg har bestemt mig for at bruge en del af min erstatning fra Arbejdsskadestyrelsen på at besøge min familie Downunder næste år :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar