torsdag den 29. marts 2012

Hørsholm Midtpunkt Løbet

Sidste år deltog jeg i Hørsholm Midtpunkt Løbet og vandt 10 km distancen. Jeg skrev efterfølgende dette indlæg om min oplevelse af løbet. 

For nylig skrev jeg, at prisen på Rudersdalstafetten er i overkanten i år. Hørsholm Midtpunkt Løbet koster også 100 kr., uafhængigt af distance, men her indeholder prisen desuden en T-shirt i løbekvalitet, hvilket er relevant nok for et familiemotionsløb. Her stiller ofte løbere op, der ellers ikke normalt deltager i løb, og for dem er det en kærkommen gave med endnu en trøje at løbe i. Men tag ikke fejl - der stiller også lynhurtige løbere op fra de omkringliggende klubber, så der er rig mulighed for at blive pacet til en god tid.

Min ankel er helt i orden igen! Jeg har intet mærket siden i fredags, men alligevel beder coachen mig tage det roligt et par dage mere. Just in case.. Der er såmænd heller ikke tid til mere end en kort tur i dag, for det er i aften, jeg skal til middag på rådhuset. Meget mere om det i morgen, hvor jeg også tager hul på 1½ uges påskeferie. Er livet ikke herligt? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar