torsdag den 26. januar 2012

Tilpasset træning

Det niver stadig lidt i højre hofte, når jeg løber, men mærkeligt nok (læs: heldigvis) er der ingen smerter over lænden. Jeg tror (krydser fingre for), at det betyder, at der ikke er tale om en ny diskusprolaps, men 'bare' lidt gener pga. min slidgigt i lænden. Jeg har speciallægers ord for, at det kun er godt at løbe trods disse gener, fordi det holder ryggen smidig. Nu har jeg jo løbet med problemerne i større eller mindre grad siden 2007, så jeg ved, hvad jeg skal være opmærksom på og indretter min træning efter det.

Indtil hoften igen er smertefri, løber jeg kun ture på 10-12 km samt passer min holdtræning - eller... For der kom jo lige en håndboldkamp i vejen for pilates i går aftes :-/  Som alternativ har jeg meldt mig til yoga i morgen eftermiddag kl. 16-17, for så går tiden med noget fornuftigt, mens jeg venter på semifinalen!

Føj, hvor har jeg knoklet med min pc-reinstallation. Det er jo helt vildt, hvad der skal opdateres og geninstalleres, bl.a. Garmin Connect, for at jeg igen er i fulde omdrejninger. Men bortset fra et hav af links i 'Foretrukne', som nu er væk og skal genfindes, er jeg vist ved at være færdig med projektet.

Som afslutning skal i have et billede, jeg så på Facebook. Det er jo helt fantastisk kundeservice :-D Læg især mærke til, at begge breve er signeret med alder! Jeg håber, I kan se billedet i læsevenlig størrelse ved at klikke på det.
Branding-siden v/ Rikke Skovbakke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar