tirsdag den 10. januar 2012

Skal du løbe BT Halvmarathon?

Der meldes tæt på udsolgt af de 8000 startnr. til BT Halvmarathon d. 22. april i Lyngby. Så hvis du overvejer at stille op, er det nu, du skal bestemme dig! Jeg blev selv tilmeldt i går med Novo Gruppens Løbeklub.

Nordjyske.dk har lavet en artikel om Helga Bang, der skal løbe VM 100 km. Her står bl.a. forklaringen på den lidt sene tilbagemelding, om hun ville deltage. Jeg er glad for, at vi igen kan stille med en kvindelig deltager på 100 km, og jeg håber, at Helga lever op til mine forventninger, for det er mig, der har hvisket Charley Prødel i øret, at hun kunne være et emne til landsholdet, og heldigvis er Charley enig. Det er dog lige lovligt optimistisk af journalisten at tro på et verdensmesterskab, da det formodentligt bliver vundet på 7:30-7:45 for kvinderne. Men mindre kan bestemt også gøre det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar