fredag den 20. januar 2012

Fredagstur på VM-ruten

OK, det er altså for vildt! 2,5 timers løb og så viser 910XT, at der er 99% af batteritiden tilbage!! Jeg ved godt, at man ikke kan regne helt sikkert med vurderingen af resttiden, men alligevel - 99%.

Vejret har været fint i dag, så jeg valgte at løbe en længere tur fra Birkerød gennem Vaserne til Holte, hvor jeg løb de 14 km, som cykel-VM blev afholdt på, og derefter hjem ad Kongevejen: Fredagstur på VM-ruten (Data fra Garmin Connect)

Et nyt løb har fundet vej ind i min løbskalender. Min afmelding til 24H i Holland har åbnet mulighed for at løbe det sociale 100 km Als Rundt Kr. Himmelfartsdag. Der er 30 pladser i alt, og de 25 er nu besat, så evt. interesserede skal nok snart til tasterne. Jeg har valgt at løbe i den midterste gruppe på 6 min/km, fordi det normalt er mit udgangstempo i 24 timers løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar