søndag den 22. januar 2012

Fra Floridas sumpe

I skal lige have lidt nyt fra Nordamerika! Coachen er lidt forud for sin tidsplan i USA, og han havde derfor valgt at deltage i et 50 miles trailløb i går. Det blev til en flot 2. plads i Everglades Ultras. En placering, som coachen dog ikke er helt tilfreds med ;-)

Den første sms begyndte således: Det var FRYGTELIGT!!!!! Ingen overdrivelse :-(

Derpå fulgte en længere besked, men jeg vil nøjes med at bringe hans egen udtalelse fra min status på Facebook: Det var muligvis den værste ide, jeg til dato har fået til en "hviledag" i world run2 ! Mudder, tilgroede 'stier', vand halvvejs til knæene 3 gange indenfor de første 10miles - faldt 6 gange indenfor samme lille strækning. Jeg tror lige, je...g kom i tanke om, hvorfor jeg er en Asfalt-løber og IKKE en trail-runner. Har simpelthen ikke talentet til det. Var heldig at indhente de fleste af de andre på den sidste halvdel, som mere var græs & let mudder - selvom... Italieneren kunne jeg ikke hente. Så, 2pl. Thats life ! Men smukt område og mange dyr, aligatorer, fugle, osv. osv.

At være utilfreds med en 2. plads i et krævende trailløb med knap 11.000 km i benene, efter han påbegyndte det Sydamerikanske kontinent i juli 2011, fortæller vist alt om coachens konkurrenceinstinkt!

1 kommentar: