søndag den 29. januar 2012

Løbskalenderen er godkendt

Der er nu ved at være så meget ro over World Run, at Jesper har tid og overskud til at træde ind i coachens rolle igen. Det har trukket gevaldigt ud pga. indrejseproblemerne og den efterfølgende ændring af tidsplanen.

Min løbskalender er godkendt, dog med flg. anmærkning: - Men, hvis der er tendens til skader el. 'løbetræthed'/overtræning, så skal vi huske at der intet sker ved at tage en af de to 100km ud af listen. Det er langt vigtigere at komme Frisk og 'Sulten' til vm end at løbe 1 100km mere eller mindre ! Du vil være både mentalt og fysisk i storform til vm, og det kommer du med el. uden 2 stk 100km :-)

Lige nu er deltagelse i Sydkystmaraton lidt truet, da der er indkaldt til landsholdssamling i Oure på Fyn d. 10.-11. marts. Med udsigten til ekstra rejseudgifter i forbindelse med mit barnebarns fødsel omkring 1. april vælger jeg muligvis at droppe marathon i Greve til fordel for at møde mine landsholdskolleger fra både 100 km og 24 timers landsholdene, men forhåbentligt bliver der råd til det hele. Jeg skal jo hele tiden have i hovedet, at der også venter udgifter til en rund fødselsdag samt en rejse til Polen senere på året.

Nu skal der ikke gå alt for meget fattigdoms-Carina over min blog, for der er råd til samtlige løb, hvis jeg ville satse ensidigt på det, men jeg har valgt, at der også skal være plads til andre begivenheder i mit liv. Bl.a. har jeg en aftale med resten af familien, at vi skal i Parken og se venskabslandskampen mellem Danmark og Australien i juni.

IAU har nu off.gjort datoen for VM 2013 i Steenbergen. Det bliver, som jeg tidl. har skrevet, d. 11.-12. maj. En dato jeg havde fået direkte fra arr. i Holland. Deadline for at indgive ansøgning om værtsskab for VM 2014 og 2015 er sat til d. 30. september 2012.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar