onsdag den 25. januar 2012

Mirakler sker!

Der skete et lille mirakel i Beograd, da Polen slog Tyskland, og Danmark vandt sin 3. mellemrundekamp. Mod alle odds er vi nu i semifinalen og skal kæmpe om guld eller bronze på søndag. Hvilket metal, der skal kæmpes om, afgøres i semifinalen mod Spanien på fredag. Spanien, som vi slog i sidste års VM-semifinale i Kristianstad :-)

Hele dagen er gået med at gendanne min pc, der efterhånden havde fået så mange funktionsfejl, at der ikke var anden udvej end at gå tilbage til grundpakken med efterfølgende opdateringer. Det har taget hele dagen og det meste af aftenen (muligvis fordi jeg ikke helt ved, hvad jeg skal gøre), men nu kan jeg igen læse jeres kommentarer og besvare dem ordentligt. Jeg håber, at jeg ikke har overset nogle spørgsmål, for den sidste uges tid har jeg kun kunnet læse dem på min mobil :-/

Det har kostet en dags træning, og jeg er langt bagud med ugens træning. Tør jeg bede de højere magter om, at et mirakel også finder sted i Birkerød?

2 kommentarer:

  1. Hvordan kan det være et mirakel, at det ene af to hold vinder en holdboldkamp? Det lyder som 1/3-chance for udfaldet. 1/3-chance har da ikke meget at gøre med et mirakel.

    SvarSlet
  2. I daglig tale bruges ordet mirakel, når det usandsynlige sker. Om man bryder sig om at bruge ordet i forbindelse med sportslige hændelser er en smagssag. Jeg synes, den er fin :-)

    SvarSlet