onsdag den 9. februar 2011

Tæt på udsolgt

Overvejer du at løbe BT Halvmarathon d. 8. maj, så er det med at få sendt din tilmelding, for løbet er meget tæt på at melde udsolgt. Det er lidt usikkert,om jeg er hjælper under løbet, da min mor har fødselsdag. Det er derimod helt sikkert, at jeg er hjælper til Griseløbet i næste måned.

Det forventes af SNIK´s medlemmer, at de stiller op som hjælpere til klubbens 2 store løb, og som 'belønning' er der gratis startnr. til flere løb igennem året.

Det første er Sct. Valentin Milen der er en 10 km med jagtstart. Dvs. at man starter med 10 sek. mellemrum, så man har nogen at jagte. Man opgiver selv en forventet sluttid, hvilket jeg vist nok glemte, da jeg meldte mig hos den tilmeldingsansvarlige, men hun har selv skudt sig ind på en sluttid. Jeg har fået starttid kl. 11.20.10, hvilket er ca. midt i feltet, der løber mellem kl. 11.00.00 og 11.31.30 = 190 deltagere. Det er min første deltagelse i løbet.

2 kommentarer:

  1. Det lyder ellers som et sjovt koncept :D

    Jagtstart, får mig ellers til at tænke på skiskydning :)

    SvarSlet
  2. Jeg har præcis samme billede på nethinden ;-)

    SvarSlet