fredag den 11. februar 2011

Drømmen, der bare ikke vil blive virkelighed

Jeg drømmer om en tur til Barcelona. En miniferie i det spanske forår, og i år kan man løbe Barcelona Marathon og se FC Barcelona - Zaragoza på samme dag. Det er jo tæt på et drømmescenarie, og jeg har brugt et par dage på at søge priser på fly, ophold, billet til stadion osv. Tilfældigvis har jeg for et par måneder siden bestilt to feriedage op til denne weekend, så jeg har fri fra onsdag til mandag. Men hvad sker der så? DONG Energy synes, at jeg har betalt for lidt i 2010, så de har sendt en ekstra opkrævning svarende til flybilletten. Adios Barcelona...

Messi - ingen over, ingen ved siden af...

Sidste år meldte jeg fra Barcelona Marathon på grund af min flytning. Måske lykkes det i 2012?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar