tirsdag den 1. februar 2011

Coachen rører på sig

Jeg troede, at jeg havde fået lukket diskussionen om marathon eller ej med coachen, men han er lige så stædig som mig, så han giver ikke op så let ;-)

1000 km inde i World Run´s sydamerikanske del (og 4 dage siden et bad..) fik jeg en sms om status på ryggen. Da det var klaret, spurgte jeg, om han havde en idé til et ultraløb i efteråret nu, da det ser sort ud for et VM: 48 timers løb, 6 dages løb eller et distanceløb a la GUCR. Svaret var lidt uventet, da det lød 'perfekt mulighed for at satse på marathon'. Pokkers!

Men jeg har da overvejet muligheden for at kombinere tingene. Først skal der løbes DM 24H i slutningen af juni, hvorefter jeg kan træne marathon i juli-sept med Odense eller Berlin Marathon som mål og så nappe et ultraløb i oktober/november. VM i Taiwan måske? Men her kommer økonomien nok i vejen. Jeg vil ikke/har ikke råd til at bruge 7-8000 kr. på en flybillet, så med mindre der på mirakuløs vis kommer et økonomisk tilskud, må jeg vente med int. mesterskaber til Polen 2012.

Så jeg har øjne og ører åbne efter et alternativ 

2 kommentarer:

  1. Man får altså til tider ondt af de vilkår du byder din coach.

    Havde du været en "almindelig" elev - var du nok ind imellem blevet sendt uden for døren eller - værre - ned til Rektor...

    SvarSlet
  2. Ham skal du ikke have ondt af. Han har levet med mine udsving i 4 år, så han er vant til det :-D

    SvarSlet