torsdag den 3. februar 2011

Greve Trim temaaften

Nu ligger invitationen til temaaften på Greve Trim´s hjemmeside. Der er skrevet en lille intro om Lars og mig, og jeg siger hjertelig tak til Lars for at præsentere sig som 'fysisk pragteksemplar og træningsnarkoman'. Så er forskellen på os ligesom skåret ud i pap ;-D

Foredraget er gratis for medlemmer. Jeg ved ikke, om det er åbent for andre, men man kan jo altid forhøre sig, hvis det har interesse.

Jeg skal til 2. forsøgsdag på Rigshospitalet i morgen kl. 08, så jeg har træningsfri i dag samt skal faste fra kl. 20. Det er naturligvis ikke optimalt med testning direkte efter min nattevagt, slet ikke når der er tale om maxpuls-test og kognitiv test, men da der ikke var flere ledige mandage før i marts, og der må ikke gå for længe mellem de 2 tests, må jeg prøve at komme igennem dagen.

I morges har jeg været til fys.behandling. De sidste par dage har jeg haft en særlig ømhed i et smalt 'bånd' hen over lænden. Sådan lidt anderledes end vanligt, og så er jeg ekstra opmærksom de kommende dage.

Jeg har fået nogle øvelser til styrkelse af core med hjem. Som i kan se, har øvelserne været trykt i Runners World. Desværre er net-udgaven uden fotos, så jeg er glad for at have fået udleveret en trykt udgave fra bladet. Jeg er manual-analfabet og skal helst se billeder samtidigt :-/

Sneen er væk, og vi har fået plusgrader. Men åååhhhh - hvor jeg savner solen, og når dagene ser sådan ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar