onsdag den 16. februar 2011

'Gem et lille smil til det bli´r gråvejr'

For pokker! Kan vintervejret virkelig blive ved? Jeg ved, at jeg har lovet at beholde en positiv attitude og tage vejret, som det er, men det er svært at leve op til Gustav Winklers ord, når der varsles ned til minus 15 grader i næste uge, og tænk hvis blæsten forsætter. Så bliver det jo nærmest umuligt at træne lange ture, hvis man skal følge rådet om at nøjes med korte ture, når temp. er under minus 20 grader (inkl. chillfaktor) af hensyn til risikoen for forfrysninger.

Søndag i Dyrehaven
Foto: Kurt Vang Jensen (SNIK)
Men der sker da heldigvis også positive ting:
Jeg har modtaget en skriftlig redegørelse af min deltagelse i Projekt Løb og Muskler, og mit kondital er sørme blevet forhøjet til 55 :-)

Jeg har fået en billet til lørdagens håndboldopgør i Ballerup Super Arena mellem AG København og Mors-Thy. Jeg glæder mig til at opleve stemningen i den udsolgte hal, hvilket er ca. 8.000 tilskuere. Mon de kan hamle op med stemningen i Kristianstad? Spændingen om kampens udfald kan ligge på et meget lille sted, men det gør jo ikke noget, når det er dem, man holder med, der er favoritter ;-)

Jeg er ved at pakke nogle ting, der skal over til Jesper i Argentina. Han slås lidt med skorpioner om natten, så jeg har været en tur til Kbh. for at købe et underlag, der kan gøre søvnen mere sikker. Desuden en bog om Sydamerika, små poser til det elektroniske udstyr og sidst, men ikke mindst, peberbolsjer fra Aldi.

4 kommentarer:

  1. Adrr så koldt, det er umenneskeligt.

    Men du har ret, det gælder om at finde de positive ting frem og der er da heldigvis mange.

    Tror Jesper bliver meget glad for din pakke.

    Tillykke også med konditallet, - flot.

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Flot med konditallet:-)
    Send en hilsen herfra med til Jesper. Må være dejligt at få pakke hjemmefra på hans lange tur.
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Det var da et dejligt resultat med konditallet!
    Stakkels Jesper, det er nogle uhyggelige væsener at skulle dele seng med, håber da at det nye underlag hjælper. Ellers må han puste på dem med lakridsånde - det våben kender de nok ikke....;-)

    SvarSlet
  4. Måske du skulle sende en UV-lampen derned :)

    Er det ikke noget med at man kan finde scorpioner vhja af UV lys?

    Jo, den er god nok...

    Ikke for sarte sjæle: http://www.youtube.com/watch?v=yYyDhhtVAsc&feature=related

    SvarSlet