torsdag den 10. februar 2011

Så blev det torsdag..

Det var ikke den mest spændende kamp i Parken, men det var nu alligevel en særlig oplevelse at se de engelske stjerner. Mon ikke det hænger sammen med, at jeg er fra generationen med Tipslørdag? Det blev desværre til et 1-2 nederlag, og så må vi jo glæde os over, at Norge heller ikke slap godt fra sin sidste testkamp. Så står vi vist lige før braget i Oslo d. 26. marts. men jeg må indrømme, at man skal være stærk i troen for at regne med, at Danmark kan gøre sig gældende til EM. Næææ, så er det noget ganske andet med håndboldherrerne :-D

Meget apropos så må Lars Jørgensen være i godt humør under aftenens foredrag i Greve, for AG København fik deres 18. sejr hevet hjem.

Er jeg nervøs for i aften? Ja, lidt. Men jeg har valgt at sige til mig selv, at jeg er ikke foredragsholder, og jeg er ikke bestilt som sådan! Jeg er bare blevet bedt om at fortælle lidt om mit løb samt om min erfaring med Colibri. Det er Lars, der er hovednavnet, og jeg er 'sidevognen'. Det er modigt af Ideomeo at satse på, at jeg duer som fortæller, baseret på min samtale med Jan Bølle samt hans kendskab til denne blog. Hvem ved - måske er det både første og sidste gang, jeg bliver inviteret med :-/

Lidt sommerfugle i maven har man vel altid


3 kommentarer:

  1. Hej May-Britt

    Selvfølgelig klarer du det :-)
    Du har jo noget på hjertet.
    Du ønskes held og lykke.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  2. Nu skal du ikke devaluere dig selv....

    SvarSlet
  3. Tak Susanne :-)

    @ Frederik: Jeg prøver at tage presset af mig selv...

    SvarSlet