søndag den 26. september 2010

Skulderen holdt desvaerre ikke

Lige en kort update,saa faar i den laengere beretning, naar jeg kommer hjm.

Skulderen holdt desvaerre kun i ca. 7 timer, hvorefter smerterne stille og roligt tog til. Tilsidst kunne jeg slet ikke bruge armen. Den sad permanent i en fastlaast 90 gr. stilling. Vi proevede alt: varmere toej, massage, hvile, gaature osv., men der var ingen bedring, og med udsigt til et middelmaadigt resultat og maaske en laengerevarende skadespause som betaling, valgte jeg at stoppe efter 11 timer og 93 km. Det var simpelthen for mange timer med smerterne, og jeg stillede ikke op for at loebe 150-160 km.

Naar man ser slutresultatet, er det naturligvis aergerligt, for selv i gang havde jeg maaske opnaaet en 2.plads, men saadan er gamet,og jeg vil hellere kunne traene i den kommende tid end sidde i sofaen med en skade. Der kommer andre loeb...

I dag goer skulderen stadig konstant ondt, saa der er ingen tvivl om, at beslutningen var rigtig, selv om den var svaer!

6 kommentarer:

  1. Øv hvor trist. Det er jeg ked af at læse, - håber du hurtigt kommer i bedring!

    SvarSlet
  2. Det var ærgeligt, men jeg er sikker på at der kommer nogle nye og andre udfordringer...

    God bedring med den "kolde" skulder...

    SvarSlet
  3. ja øv, det var ærgerligt med armen og at den forsat skulle drille. Men jeg synes det lyder som en klog beslutning du tog. Det må være svært at tage den, når man som dig har trænet hårdt frem mod et mål. Respekt for det.

    Håber du får fat i en god fys, når du kommer hjem, og snart "er dig selv igen". Tak for opdateringen og god tur hjem

    Kh Karina

    SvarSlet
  4. åhhhh hvor er det bare ærgeligt.....kiggede ind på opdateringen i morges, og kunne godt se du ikke stod på listen længere, så tænkte at du måske var gået ud, men ville høre det fra dig selv for at være sikker !
    øvøvøv, men ja det var jo den eneste rigtige beslutning,
    vend næsen hjem og find noget god behandling/træning måske også, og så skal den skulder nok snart være klar igen (i det mindste ikke benene der er skadet ;-))

    kh/Mette

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare ærgelit -- og hvor frustrerende for dig! Jeg kan simpelhen ikke forstå hvordan eller hvorfor din skulder kunne give så mange problemer. Jeg håber, du har en læge du ståler på, som er på sagen. Du skal i det mindst have et røntgenbillede. Du er i mine tanker og jeg ville ønske, jeg kunne gøre mere for at hjælpe. God og hurtig bedring til dig!!

    SvarSlet
  6. Det var rigtig synd, men jeg er sikker på at du har taget den rigtige beslutning - det er ikke værd at få en skade så stor at du helt bliver sat ud af spillet i lang tid!!
    Jeg fulgte med på sitet og kunne godt se at der pludselig ikke blev opdateret kilometer på dig og jeg blev selvfølgelig ked af det fordi jeg kunne regne ud at der var noget galt - for du lå på en flot førsteplads så længe!
    Hvad med Jesper - jeg så at der blev stoppet ved 63 km ca? Måtte han også udgå?

    Heldigvis kommer der flere løb og nu skal du bare se at få den skulder i orden!! God Bedring!
    Kh Kirsten

    SvarSlet