torsdag den 16. september 2010

Hvor er Ole Kåre Føli?

10 dage til løbet starter, og det ser ærligt talt ikke for godt ud med skulderen! Derfor har jeg nu fået tid hos min fys i morgen tidlig, og det store spørgsmål er så, om jeg kan nå at blive kampklar.

Det er hamrende irriterende og meget, meget frustrerende!! Selv tror jeg, at det stammer tilbage fra et fald (naturligvis!) på cyklen for et par år siden, hvor jeg slog skulderen meget voldsomt. Jeg fik ingen behandling dengang, og lige siden har den fra tid til anden brokket sig lidt, men det har normalt bare været på et enkelt træningspas eller to. Det har aldrig været så vedvarende og gjort så ondt som nu. Hvor er Ole Kåre Føli, når man skal bruge ham? Hvis altså jeg kendte ham - eller rettere: han kendte mig... Manden har udrettet mirakler på rekordtid med elitesportsfolk, så mon ikke han kunne have klaret en enkelt ultraløber også?

Jeg håber sandelig ikke, at dette munder ud i, at Jesper har to hjælpere i depotet i Brugg!

1 kommentar:

  1. Åh nej, kan du ikke finde en eller anden mirakelmager i Dk - findes der ikke muligheder for privat at komme til de bedste? Hvad med osteopater, kirpraktikere - hvad som helst der kunne hjælpe?

    SvarSlet