fredag den 3. september 2010

Jeg vil sove!

Endnu en uges nattevagter er afsluttet, og jeg trænger til at sove! Jeg har sovet alt for lidt i denne uge, og det satte naturligvis sit spor på dagens træning. Det er mit held, at der kun var tale om en kort tur på 10 km, for det kan man jo altid kæmpe sig igennem. Mentalt var der intet overskud.

Jeg ved, at den kommende nats bevidstløse søvn vil rette op på misforholdet, men det betyder, at jeg godt kan glemme alt om at løbe marathon lørdag kl. 10. Jeg sover formodentligt endnu!

Jeg skal nemlig i byen i aften, så det bliver nok lidt sent, før jeg kommer i seng. En hyggelig aften med mine dejlige kolleger venter, og menuen lyder 'japansk mad er andet end sushi'. Den bliver tilberedt af min japanskfødte, men danskgifte, kollega, hvis mor er udd. kok. Det tror jeg bliver en stor oplevelse :-)

Sidste gang, vi var sammen, fik vi portugisisk mad, fordi en anden kollega er portugisisk gift og boede i landet i flere år. De sætter en høj standard, så de skal ikke ønske at besøge mig, for jeg kan kun lave 'overlevelsesmad med et twist for løbere'.

1 kommentar:

  1. Her læser jeg poster klokken 1 om natten, og forventer at læse en masse om, at sove. Og så kommer al den snak om mad, så nu er jeg ikke længere søvnig med sulten :-)


    Håber du får sovet godt.

    SvarSlet