fredag den 24. september 2010

Hilsen fra Brugg

Her er en hilsen fra Brugg, hvor det regner!

Det blev en meget lang rejse hertil, da flyet, vi skulle med, blev aflyst 2 timer foer afrejse. Vi blev ombooket til et senere fly og floej via Dusseldorf. Det betoed, at vi ankom til Brugg kl. 20.30 i stedet for ved 15-tiden som planlagt.

Det er et dejligt vandrehjem, vi bor paa, saa i den retning er der ingen klager.

Niels og jeg var en tur henne og se banen i formiddags. Den er flad og det sving, der saa meget skarpt ud, kan skaeres, saa det ikke bliver saa voldsomt.

Internettiden er lidt begraenset, saa det bliver alt for nu. Jeg skal jo ogsaa naa at tjekke resultater fra Graekenland :-)

Kryds nu fingre i morgen!!!

9 kommentarer:

  1. tak for lille update, krydser finger for ok vejr og super løb & oplevelse imorgen :-)

    SvarSlet
  2. Sov godt, og held og lykke med i morgen. Jeg er sikker på der er mange der krydser fingre for Jer.
    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Vil tænke på jer og sende jer de bedste ønsker for et vellykket løb!

    SvarSlet
  4. Håber i får jer et super godt løb... held og lykke.... c",)

    SvarSlet
  5. Nu har jeg gange 2 i dag forsøgt at finde det link med live result - uden held. Er der nogen der kan hjælpe med et direkte link?

    SvarSlet
  6. Her er link til live update af løbet.
    http://www3.your-sports.com/details/index.php?page=1&eventid=1923&lang=de

    Jeg mødte May-Britt her til formiddag inden løbet startede og hun var klar.
    Vejret var i formiddags ved 11-tiden helt perfekt til løbet: overskyet og ikke for varmt. MEN 10min inden starten begyndte det at regne og det har regnet lige siden. ¨

    May-Britt er her tæt ved kl 23 nr 2 og har løbet 89km.

    /Anne

    SvarSlet
  7. Det ser da vist ud til at de begge er gået helt i stå?

    93km eller noget til May-Britt og 65 eller lign. til Jesper - det lugter desværre af skade?

    Eller var det bare ikke dagen?

    Eller er det en teknisk fejl i deres system?

    SvarSlet
  8. Jeg har undret mig over det samme, der er også et diplom, når man kikker på siden, hvor der står samme tal, så mon ikke de begge er udgået?

    SvarSlet
  9. Hej Maybritt

    Nu har jeg været inden på hjemme siden 10 gang og prøvet det link anne skriver, jeg kan simpelhen ikke finde nogle live-data fra løbet. håber det går jer begge godt, glæder mig til at se resultatet, af jeres løb.

    hilsen

    Morten Pilgaard

    SvarSlet