lørdag den 18. september 2010

Jeg SKAL tro på det!

Lidt naiv har man vel lov at være! Selv om jeg kun har fået 1 behandling, og det var i går, så tror jeg gladeligt, at alle problemer med skulderen er forsvundet. Wake up call...

Dagens tur på 18,5 km viste, at det stadig begynder at gøre ondt efter ca. 1 times løb, men det er nok lidt mindre end tidl. Tror jeg...håber jeg! I hvert fald er det holdt op med 'at murre' i armen konstant. I ved, den der konstante lette uro, som er hamrende irriterende og frustrerende.

Men jeg føler mig som en, der løber med en brækket arm. Jeg bevæger helt tydeligt ikke venstre arm med samme afslappede holdning som højre arm. Venstre arm føles stiv og med indskrænket bevægefrihed.

Der er stadig 1 uge til startfløjtet, og jeg har 2 behandlinger hos David, før vi rejser på torsdag, så jeg bliver ved med / nødt til at tro på, at det rækker.

2 kommentarer:

  1. God bedring May-Britt! Hilsen Ellen

    SvarSlet
  2. Jeg krydser fingre for dig og skulderen. God bedring med den.
    Knus Katrine :-)

    SvarSlet