tirsdag den 21. september 2010

5 dage i Schweiz

Vandrehjemmet i Brugg er indrettet i det gamle Altenburg slot.
Så bliver det ikke meget finere :-)
Turen til løbet kommer til at vare 5 dage. Både Jesper og jeg går efter et godt resultat, så på Jespers anbefaling tager vi tidligt afsted, så der er ro op til løbet.

Vi flyver fra Kastrup Lufthavn torsdag kl. 11.25 og lander i Zürich ved 13-tiden. Derefter venter 1 times togkørsel til Brugg, hvor vi skal bo på vandrehjemmet, der ligger ca. 1 km fra løbet.

Vi skal bruge torsdag og fredag til at blive indkvarteret, se banen, handle personlig forplejning, spise, drikke og sove. Det handler kun om én ting - mental opladning! Ingen sightseeing i denne omgang.

Her skulle det nok være muligt at slappe af og lade op
Lørdag ved 10-tiden tager vi afsted til løbet, der begynder kl. 12. Vi får stillet et bord + stol til rådighed af arr. Så skal der bare løbes, løbes, løbes...

Undervejs (lørdag aften) får jeg en sms fra Kent Møller, hvordan det er gået med de seje løbere i Grækenland. Hvor mange danskere er nået frem til Sparta i år? Statistikken siger, at ca. halvdelen når målet, men hvem bliver de 6-8 udvalgte? Og måske kan de løfte statistikken i år? Det håber jeg! Mest for deres skyld, men også lidt for min egen, for jeg finder det fantastisk opmuntrende at høre, det er gået løbevennerne godt. Det giver lidt ekstra kampgejst!

Til gengæld har jeg lovet at sende en sms til Kent, når vores løb slutter søndag kl. 12. Desværre ser det lidt mere sort ud at få resultatet hurtigt hjem til bloggen. Der er nemlig ikke pc-adgang på vandrehjemmet, men jeg skal gøre et forsøg på at få lov at låne receptionens pc i 5 min.

Hvis vi skal bruge en pc, skal vi på net-café, og det bliver nok ikke på vej hjem fra løbet! Men vi kommer sikkert forbi op til løbet, så i kan få lidt nyheder i løbet af fredagen samt sent søndag (alt efter hvor længe vi sover).

Hjemrejse mandag over frokost, så vi lander i Kastrup kl. 16. Det betyder, at jeg skal med S-toget i myldretiden - great :-]

Men hjemme venter en god flaske rødvin og et par dage uden løb, men masser af blog-skrivning :-)

4 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Uha nu nærmer tiden sig, er helt spændt på dine/jeres vegne. Det er et fint vandrerhjem.

    Synes det er modigt og sejt du melder dit mål åbent ud. Det gjorde Torbjørn Sindballe i øvrigt også, rent psykisk giver det i følge ham en ekstra commitment til projektet, når det gør rigtig ondt.

    Kan man ikke følge løbet live?
    Jeg tror og håber det kommer til at gå rigtig godt. God rejse og pøj pøj

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Man kan ikke følge løbet live. Det er jo ikke et kæmpe stævne.

    Tak for de gode ønsker :-)

    SvarSlet
  3. Alt held og lykke ønskes du fra Odense!

    SvarSlet
  4. Held og lykke herfra Nyborg:-)

    SvarSlet