onsdag den 22. september 2010

Følg løbet online

Det kan sagtens være mig lørdag formiddag!
I går aftes modtog jeg en glædelig mail fra arr. Det bliver nemlig muligt at følge løbet med updates på løbets hjemmeside . Hvis jeg forstår mailen rigtigt, bliver det vist under menu-punktet: 'Rangliste', men det skulle komme til at fremgår tydeligt af hjemmesiden. Om der kommer kontinuerlige updates (vi løber med chip) eller hver time, har vi ikke fået at vide. Jeg håber, nogle af jer har lyst til at følge os undervejs.

Vejret bliver ikke det bedste: køligt og regn, men det er jo ens for alle deltagerne.

Jeg havde en lang samtale med Niels i går aftes, og han melder sig helt klar som hjælper. Det er super dejligt at have en solid støtte på sidelinien. Ren luksus, som jeg slet ikke er vant til.

Jeg har også været til fys for 3. og sidste gang. Skulderen har fået flere former for behandling i forløbet: massage af flere muskler ( i dag sad jeg næsten oppe under loftet af smerte), akupunktur, udstrækning og laser. Den er tapet op på for- og bagsiden. Nu håber jeg, at et par dages ro gør, at den holder hele løbet. Det bliver formodentligt ikke smertefrit, men bare det er udholdeligt - eller sagt på en anden måde: bare det ikke overgår smerterne i benene! For så er det virkelig slemt...

Kufferten er pakket, fryseren er fyldt, lejligheden er gjort ren, og kvalmen har indfundet sig. Så er jeg vist rejseklar...

Held og lykke til alle, der skal ud og prøve kræfter med sig selv i weekenden

6 kommentarer:

  1. Hej May-Britt.
    held og lykke her fra UK, vi er sikre paa at du lober over 200km, du har jo lidt i benene fra GUCR.

    Get your back in to it.

    Tina&David

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Hvordan går det med Tinas planer om ultraløb?

    SvarSlet
  3. Du ønskes al mulig held og lykke i weekenden. Håber du/i får en god oplevelse. Vi tror på dig!

    Vh fra Færøerne

    SvarSlet
  4. Kommer også til at sidde foran computeren og følge dig og Jesper plus alle dem i grækenland, det er jo en super weekend, selvom man ikke selv er med..... c",)

    Held og Lykke til jer begge to, er helt sikker på i nok skal nå jeres mål...!!

    SvarSlet
  5. Jeg kommer som vanligt til at følge med :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak. Det betyder meget at have støtte hjemmefra :-)

    SvarSlet