lørdag den 14. august 2010

Til fødselsdagsløb i klubben

Deltagerne til dagens fødselsdagstræning
Foto: Preben Etwil
(Fra klubbens hjemmeside)
Jeg har løbet 25 km før kl.12!! Det er vist ikke set før udenfor konkurrence ;-)

Det var nu heller ikke helt planlagt, men undervejs på morgenturen opdagede jeg, at jeg var kommet så tidligt ud af døren, at jeg kunne støde til løbeklubbens træning kl.10. Så jeg kom helt uventet til klubbens fødselsdagstræning (klubben blev stiftet 10.08.1996) og fik dermed en dejlig tur i Rude Skov i godt selskab. Efter løbet var der kagemand, men min træning var ikke slut endnu, så jeg valgte at takke nej for ikke at blive afkølet pga. mit regnvåde tøj. Så jeg måtte lunte kagesulten hjem, men til gengæld er samvittigheden god med 25 km løb og ingen unødige kalorier - ikke endnu ihvertfald ;-)

Klubben er arr. af et 5 og 10 km løb d. 5.sept., hvor jeg skal være hjælper. Løbet løbes i Rude Skov og hedder Skovsyreløbet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar