søndag den 22. august 2010

Betal ved kasse 1


Dumt! Tåbeligt! Begynderfejl! Der er ingen undskyldning for gårsdagens tanketorsk, og regningen blev betalt ved kasse 1. I fik kun historien om min 5 km konkurrence, så her kommer, hvad der senere fulgte...

5 km er jo nærmest ingenting, når vi taler om træning til et ultraløb, så jeg skulle naturligvis ud på 15-20 km om aftenen. Vorherre bevares!!! Der gik 4-5 km, så ramte jeg Muren big time!! Jeg havde ikke taget højde for, at jeg ikke bare have løbet 5 km, men jeg havde altså også cyklet 40 km i forbindelse med løbet. It all adds up, og jeg havde ikke spist og drukket nok, da jeg kom hjem, så jeg var klar til endnu en træning. I sådan et tilfælde er der intet at gøre andet end at vende hjem og redde hvad reddes kan! Der blev drukket sodavand, spist pastasalat og is. Nå ja, så blev der også nydt et enkelt glas vin for at fejre min PR :-)

I dag var kroppen klar igen, mens hovedet stadig sloges lidt med 'at være gået ned'. 28 km i roligt tempo og jeg fik set på duggen i græsset ;-)

Så er det jo skønt at komme hjem til en mail fra coachen, der kommer med PR-chokolade på onsdag.Det har været en dyr sæson for ham :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar