onsdag den 25. august 2010

En blæsevejrsdag

                                     
Det er igen en rigtig blæsevejrsdag. Sådan en dag hvor man skal kæmpe i modvinden og passe på, at man ikke bliver kastet i grøften i sidevinden!

Jeg er stadig arrig på mig selv over at have tabt en træningsdag på gulvet, fordi jeg ikke kunne styre min lyst til søde sager. Jeg har lovet mig selv, at der er 'fri slik-bar', når løbet i Schweiz er overstået. Men ikke før!!

Dagens træning gik ellers fint, når man ser bort fra blæsten, der ligger en naturlig dæmper på tempoet, men jeg har altid en fornemmelse af at løbe en fedt-delle (undskyld udtrykket, men sådan er det altså), når jeg har spist forkert, og det tager et par timers løb at få den fornemmelse væk. Hysterisk? Muligvis, men sådan har vi jo alle vores små neuroser ;-)

I dag kommer filmen 'Invictus' om Nelson Mandela på DVD. Jeg har set den i biografen, og jeg glæder mig til et gensyn, når jeg skal se den med coachen i morgen.  Desuden skal der være træningsevaluering, før vi fredag flyver til Aalborg for at løbe Vodskov Ultrarun.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar