lørdag den 16. januar 2010

Tilpasning

De sidste dage har vist, at det er umuligt at have fuldt fokus på GUCR, når min flytning er så nært forestående. Jeg kan simpelthen ikke rumme træningen. Ikke tid nok til de lange ture, og tankerne er andre steder. Konsekvensen bliver, at jeg de næste 3 uger satser på korte, hurtige ture samt intervaller i stedet for. Måske er det ikke så tosset med en periode med fokus på tempo? Heldigvis er min coach enig :-) Jeg vil hellere erkende, at der er et kortvarigt problem og indrette træningen derefter end føle, at jeg hele tiden er bagud km-mæssigt. Det er overraskende hvor meget man får samlet sammen i løbet af årene, og det er hårdt arbejde at sortere ud i fortiden, både fysisk (jeg har været mange gange på ejendommens skraldeplads!) og mentalt. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar