fredag den 15. januar 2010

On the road again

Det tog 4 dage at blive smertefri. Nu har det selvfølgelig ikke bedret situationen, at jeg har været i dagvagt denne uge. Jeg sidder kun ned få min. ad gangen, så foden bliver kraftigt belastet, men da aktiv restitution skulle fremme ophelingen, er det måske ikke så værst alligevel :-) Lige nu er det hele lettere kaotisk: mine forberedelser til flytning kræver meget energi. Jeg har boet samme sted i næsten 19 år, så jeg har glemt alt om hvor hårdt, det er! Forberedelser til overtagelse af den nye lejlighed. Alvorlig sygdom i nærmeste familie. Min skade, som nu heldigvis er forhenværende. Jeg var ude på en kort testtur i dag. 8 km i 5 min/km gik fint. Der var intet at mærke under løbet, men sådan er det ofte - også i søndags, da jeg løb med Jacob, hvor jeg endte dagen med at humpe. Det afgørende er, hvordan jeg har det efter turen, og lige nu ser det godt ud. Sneen ligger stadig på jorden, og der er glat mange steder, men mon ikke jeg har lært lektien? Ikke løbe i skoven, før der sne- og isfrit... .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar