tirsdag den 19. januar 2010

Forkølelse

Som vi elsker at se de danske herrer... Jeg er blevet forkølet igen :-( Om det skyldes skiftet fra dagvagt til nattevagt (sidst, jeg var forkølet, var før jul, hvor jeg også gik fra dag til nat), gårsdagens intervaller hvor jeg blev lidt afkølet mellem de mange ture, eller det bare er en tilfældighed, er ikke godt at vide, men ubelejeligt - det er det! I kender alle fornemmelsen. Man er utilpas, men ikke rigtig syg. Ingen feber, men tung i kroppen. Det hele virker bare lidt mere langsomt, både hoved og krop. Det betød, at jeg kunne vinke farvel til en tempotur. Tog i stedet for en langsom tur på 7,6 km. Det er en underlig følelse at løbe, når man er småsløj. Jeg sveder anderledes, og benene bevæger sig nærmest på autopiloten. Selve turen gav ikke meget på den fysiske konto, men det var nu dejligt at få bevæget den forræderiske krop. Nu skal jeg slappe af med Wilbeks Wonderboys - EM går endelig i gang :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar