søndag den 17. januar 2010

BLOGGEN HAR 1 ÅRS FØDSELSDAG

8 kommentarer:

  1. tillykke -tillykke til bloggen og dig!
    ville sætte et foto af en stor fed lagkage med både flag og lys ind her, men det lader ikke lige sig gøre
    men er sikker på du kan se det for dig ;-)))
    tak fordi vi må følge med i dit løberliv, det er til stor inspiration

    SvarSlet
  2. Et år og allerede over 40000 der har klikket ind på din blog, det er ret flot.

    Tillykke med det

    SvarSlet
  3. Tillykke med et år, må det næste blive endnu mere udfordrende :-)
    Det er en inspiration at læse om dine planer og din målrettethed.
    God vind (ikke at det behøves for tiden)

    SvarSlet
  4. Super....

    Det er nu meget interasant at følge med i hvordan det går dig.... c,")

    SvarSlet
  5. Tak for lagkagen Mette. Kager er altid velkomne hos mig ;-)

    Og til jer alle: Tak fordi i følger med. Uden jer var der ingen blog :-)
    Jeg håber, at i fortsat vil være aktive læsere, for tilbagemeldingene betyder meget for mig, og spørgsmål og kommentarer er altid velkomne.

    SvarSlet
  6. Tillykke og bliv endelig ved.

    Hilsen
    Bent - En daglig læser.

    SvarSlet
  7. Hej May-Britt.
    Tillykke med Bloggen.
    Jeg nyder at læse på din blog. Jeg bruger den som inspiration til selv at "få skoene på" og så sender jeg dig varme tanker når jeg kan læse, at selve livet gør ondt på dig.
    Knus fra en medsøster.

    Kirsten Holm

    SvarSlet
  8. Bent: Positive tilkendegivelser fremmer lysten til at blogge, så tak :-)

    Kirsten: Jeg ved godt, at denne blog er lidt anderledes end de fleste, fordi jeg jævnligt skriver personlige ting. Det gør jeg ud fra, at min mentale indstilling til løb i høj grad er afhængig af mit privatliv. Så billedet bliver ikke fuldkommen uden de personlige tanker. Folk, der ikke bryder sig om den del, har sikkert for længst fundet andre blogs at læse. Tak for de varme tanker :-)

    SvarSlet