lørdag den 9. januar 2010

Nye planer

En enkelt løbefri dag har bragt anklen i orden igen. Truslen om wind chill fik mig tidligt ud at løbe i dag. Allerede kl.08.30 var jeg ude af døren. Det blæste, men til gengæld skinnede solen, og det hjælper jo lidt på situationen :-) Turen var ikke nogen fornøjelse. Cancer sætter nu sit sidste nådesløse stød ind i den nærmeste familie, og det går ud over nattesøvnen. Ubehagelige drømme. Så kroppen var tung og træt, og hovedet var ikke meget bedre. Jeg skulle have løbet 20 km, men jeg vendte hjem efter 13 km. Orkede bare ikke mere. Måske en tur mere senere i dag... Tilbagemeldingen fra Coach Jesper er tilfredsstillende, men han vil gerne have mere fart på intervallerne! Så beskeden lyder på færre, men hurtigere 1 km intervaller. Jesper for pokker - jeg kan ikke løbe hurtigere!!! Den dag, jeg kommer under 4 min/km, behøver jeg ikke skrive blog, for så kan i høre mit jubelskrig helt oppe i det nordjyske!!! Jesper tager det pænt, at jeg melder fra til VM, men jeg ved, at han har store forventninger til mig på 24 timers løb. Hvorfor er aldrig rigtig gået op for mig... Så da jeg i går meddelte ham, at efterårets mål bliver at forbedre min PR på 188,947 km, meldte han sig straks som træner. Hans bemærkning var, at GUCR er fremragende forberedelse til et 24H PR-forsøg, og det siger vel alt ;-) Det er endnu ikke afklaret hvilket løb, jeg deltager i, men det bliver ikke i Viborg pga. løbets regel om, at man må fuldføre sidste omgang ud over 24 timer. Så jeg må nok til udlandet, da der ikke er meldt ud om andre 24 timers løb i Danmark. Men først skal jeg lige løbe 233 km i England... .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar