onsdag den 27. januar 2010

"og danskerne vinder igen"

Skal vi ikke bare lade den norske TV-kommentators ord tale for sig selv? En alsidig weekend venter: maling af den nye lejlighed, håndbold og 24 timers løbet i Espoo. Nu handler det om at lægge en tidsplan, så jeg kan nå det hele :-) Vi får nøglen til lejligheden i morgen, så vi kan male væggene, før vi flytter ind på mandag. Jeg kan godt lide at male, men jeg er altid lige så farvet som væggen, når jeg er færdig :-( Flere gode løbevenner skal løbe 24 timers løb i Espoo, Finland, og jeg håber, de får en god oplevelse. Nogle vil opleve, at de ikke løber det resultat, de håber. Andre vil løbe længere, end de havde troet muligt. Fælles for dem alle er, at de skal igennem opture og nedture. Tudefjæs og Hu-ahh fornemmelsen. Det bedste er, at de skal opleve følelsen af samhørig med andre ultraløbere. Rigtig god tur til alle jer, der skal afsted. Denne gang hepper jeg både på Danmark og Norge :-) Som i kan se, er listen af planlagte løb vokset betydeligt. Jeg er så heldig, at der hver weekend afholdes et marathon, der passer ind i mine planer. Hovedparten vil blive løbet som motionsmarathons, hvor tiden er ligegyldig, og nogle få vil blive løbet for at få et godt resultat. Det er primært de længere løb: 6 timers løbet og 50 km. Jeg løber altid gode tider i Greve, så jeg vil nok også prøve at løbe lidt hurtigere til Sydkystmaraton. De fleste løb er på Sjælland, men naturligvis skal jeg også til Jylland. 1. gang bliver i marts, hvor Jesper Elfving og hans familie har været så venlige at tilbyde overnatning og friskbagte boller lørdag morgen. Sådan et tilbud er umuligt at sige nej til :-) Jeg har flere gange overnattet privat, når jeg løber i Jylland. Det er altid en dejlig oplevelse at tilbringe en aften i selskab med andre løbere (gæt hvad snakken handler om), så jeg siger altid ja tak, hvis nogen tilbyder kost og logi :-) I dag er sneen væltet ned over Birkerød - igen!!! Det er glat - igen!!! Tungt at løbe i sneen, der ligger i variable mængder pga. fygning. Det blev til 8 km i eftermiddags, og jeg var den eneste løber på vejene... .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar