tirsdag den 12. januar 2010

Deuter

Det går hurtigt fremad med anklen. Jeg er ingen smerter mere, og jeg kan igen gå på trapper uden problemer :-) For en sikkerheds skyld venter jeg dog med at løbe til i morgen, og allerhelst torsdag hvis jeg kan vente. Better safe than sorry... I mellemtiden arbejder jeg lidt videre med rygsækken. Jeg har lånt et par stykker af Jacob, og jeg ved nu, at jeg skal have en 10 l. med plads til 2 l. væskeblære. Det begrænser udvalget, og lige nu hælder jeg mest til en model fra Deuter. Hvis nogen har erfaring med denne model, må de meget gerne skrive til mig :-) Er det ikke længe siden, der har været et citat? Jeg er typen, der gemmer citater, der rammer lige i plet. "The battles that count aren't the ones for gold medals. The struggles within yourself. The invisible, inevitable battles inside all of us. That's where it's at" - Jesse Owens .

1 kommentar:

  1. Hej jeg løber med en Deuter Sreamer 2L. væskeblære, den er super god og let at rengøre. Min rygsæk er en Salomon 20L som jo er for stor til dit behov.

    Lasse

    SvarSlet