torsdag den 21. januar 2010

Revurdering af planer

Først en ankelskade og så forkølelse. Så kan der vist ikke være mere i posen til mig i 2010! Jeg er nødt til at revurdere mine planer for den kommende tid. Planen var at træne fart i 3 uger og så prøve at løbe PR på 10 km, men da jeg ikke får trænet de planlagte tempo- og intervalture, er det urealistisk. Jeg bliver nødt til at gå i gang med mængdetræningen så snart, jeg er rask, og hvis der falder en god 10 km tid af i løbet af foråret, er det rent held! Stille og roligt fyldes løbskalenderen ud med motionsmarathons frem mod GUCR. Heldigvis kan man stadig lægge planer, selv om man er syg :-) .

3 kommentarer:

  1. Jeg har hidtil fulgt din blog med stor fornøjelse, men overvejer nu at stoppe. Det er som om du smitter mig gennem cyberspace. Jeg faldt på en løbetur et par dage efter dig - og har nu ikke været ude i flere dage pga en djævelsk forkølelse :-(

    Nå, det kan jo også være en tilfældighed... God bedring til os begge. Og god flytning. Dét skal jeg heldigvis ikke :-)

    Tak for en god og inspirerende blog!

    SvarSlet
  2. Hvis det smitter gennem cyberspace, må jeg vist til at lave nogle gode resultater i stedet for at falde på halen og blive syg. Jeg skal forsøge at tage mig lidt sammen og sende god karma gennem bloggen :-)

    Tak for jeres gode ønsker, og god bedring til den anonyme.

    SvarSlet