tirsdag den 26. januar 2010

Fremtidige løb

Tilmeldingen til forårets Rudersdal Marathon er åbnet. Det finder sted d. 2. maj, og det bliver derfor en del af forberedelserne til GUCR senere på måneden. Det er et socialt marathon med 3 tidsgrupper. Fantastisk god stemning. Af en eller anden grund er der altid modige løbere, der vælger at debutere på marathondistancen til dette krævende løb. De løber ofte i 4,5 timers gruppen, og det er en sand fornøjelse at følges med dem i mål :-) Der kom en mail i dag. Hvem ønsker at deltage i EM/VM i maj? Det er længe siden, jeg traf beslutningen at stå over i år og i stedet for løbe GUCR, men derfor kan det jo godt gøre lidt ondt at sende afbud. Jeg bliver ind imellem spurgt, om jeg ikke skal løbe Spartathlon i september? Nej, det skal jeg ikke. Jeg tror aldrig, jeg kommer til det. Jeg ved, det for mange står som det ultimative ultraløb. Et kongeløb. Sådan har jeg det ikke, så jeg vil nok vælge andre løb. Jeg har allerede et i tankerne til 2011, men nu skal jeg lige se, om det bliver arrangeret. Det er endnu et distanceløb, så inderst inde må jeg jo tro, det går godt til GUCR ;-) .

3 kommentarer:

  1. Hej kan se vi mødes nogle gange her i foråret. er selv meldt til:

    Randers 6 timers
    Hamburg
    Rudersdal.

    Regner også med at løbe 50km i Odense

    Vi ses.

    SvarSlet
  2. Hej Lasse.
    Det bliver hyggeligt. Glæder mig til at se dig :-)

    SvarSlet
  3. Super. Jeg kunne nu godt bruge et par fif da det er min første 6 timers i Randers.

    Lasse

    SvarSlet