søndag den 31. januar 2010

Det kribler

Midt i flytterodet har jeg fulgt 24 timers løbet i Finland online :-) 9 danskere deltog uden nævneværdige resultater. Bedre held næste gang... En løber var hele løbet værd! Japanske Sumie Inagaki satte ny indendørs verdensrekord med 241 km. Hun vandt over alle mændene. Det sker ikke så ofte :-))) Når jeg følger løb på nettet, kribler det for at løbe 24 timers løb igen. Når jeg deltager i Skövde i slutningen af august, er det 10 mdr. siden, jeg løb sidste gang. Jeg har fået et løfte om support under løbet, hvilket jeg er lykkelig for. Der er kun et minus: når folk stiller sig til rådighed som hjælper i 24 timer, føler jeg et større pres for at præstere et godt resultat. Men det er selvfølgelig også med det formål, jeg stiller op ;-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar