søndag den 24. januar 2010

Kom så forår

Efter de vellykkede 9 km i går, tænkte jeg at løbe lidt længere i dag. Jeg føler mig frisk igen bortset fra en næse, der konstant er stoppet. Den lille forhindring blev klaret med et pust Otrivin næsespray, og så var jeg ude af døren. Først løb jeg forbi Jacob med de to rygsække, jeg havde lånt. Videre ad Kongevejen til Virum. Over de to pæne bakker: Holte Bakke og Geels Bakke. Tilbage mod Birkerød og hjem. Kongevejen er hovedvejen fra København mod Hillerød, så den er trafikeret og ikke specielt spændende, men da der er temmelig isglat i skovene, var det løsningen på en lang tur. Ikke flere fald til mig tak! Prisen var bidende kold modvind fra Birkerød til Virum, men jeg har efterhånden vænnet mig til disse polaragtige vinde, der blæser over vort land. Jeg længes efter foråret!!! Benene føltes gode, og anklen gav ingen problemer. 3 hviledage var måske i sidste ende det bedste, der kunne ske ;-) 20,6 km i 5.20/km og et løbeindeks på 59. Så kan jeg vist betragtes som raskmeldt :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar