fredag den 1. juni 2012

3 dage med ro

Det trækker i cirkushesten for at komme ud at løbe, men jeg havde bestemt mig for at tage en hviledag torsdag. Turen lå ellers lige til højrebenet, da jeg skulle til Allerød, en tur på 18-20 km, for hente et par billetter til speedway i Parken. Jeg bruger jævnligt mine halvlange ture til at hente/bringe småting, som jeg kan have med i lommen eller en lille rygsæk. Billetter, penge, bøger osv. der skal afleveres, så jeg kombinerer træningen med det praktiske og faktisk sparer tid på den måde, for jeg skal jo nå begge dele under alle omstændigheder.

Jeg håber at presse en lille tur ind i fredagens lidt stramme program pga. familiebesøg, og det samme gælder lørdag. Måske 3 dage med ro til anklen laver mirakler?

GUCR starter lørdag kl. 06 lokal tid, så mon ikke de første meldinger løber ind fra Kent og Per i løbet af eftermiddagen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar