lørdag den 23. juni 2012

2013 EMU 6 day - Nevezés elfogadva / Applicatio​n Accepted

Beslutningen blev truffet i går aftes, og det danske flag vejrer nu på startlisten til 6 dages løbet i Ungarn. Jeg skrev til Jesper i går aftes, at jeg havde besluttet mig for 6D, hvorefter han straks tilbød at hjælpe med planlægningen af træningen, men så absolut ikke selv ville deltage! Kan man nu forstår det?? Bare fordi han har løbet rundt om Jorden en enkelt gang eller to!! Der er jo lang til at restituere i fra juli 2012 til maj 2013 :-D

Jeg har kontakt med Eric Wright fra Syd-Afrika, der deltog i år, og det var hans varme anbefaling af løbet, der vakte min interesse. Jeg vil meget gerne forbedre mit resultat fra Göteborg 2009, og jeg er sikker på, at det nok skal lykkes. Mit løb blev spoleret af manglede mad/energi i depotet den første nat (man tror, det er løgn, men det var der ikke!), og jeg løb under de planlagte km i døgn 2 og 3, hvorefter en udgået/skadet spansk løber satte sig bag depotbordet og sørgede for, at der altid var fyldt op. Derfor fik jeg øget mit daglige km-tal, men jeg nåede desværre ikke målet på 600 km. Missede det med sølle 11,5 km, hvilket har naget mig lige siden. Nu er det tid til at vise, hvad jeg kan, når service fungerer.

Et andet plus er, at man får stillet en bungalow til rådighed til egen forplejning, skiftetøj, toilet/bad, overnatning osv. 2 personer pr. rum, så jeg håber, at der kommer flere danskere, så vi kan lave en dansker-bungalow.

Så nu er Kr. Himmelfartsferien planlagt for 2013, og jeg går selvfølgelig efter at få en af disse med hjem:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar