mandag den 4. juni 2012

Utålmodig venten

Per Hjorth må have lidt af lidt tidsforskyning, for hans fornemmelse af ca. 41 timer holdt ikke helt. Den officielle sluttid blev 42t53min. og en delt 39. plads. 53 løbere fuldførte ud af de 97 startende.  Det betyder, at ca. halvdelen gennemførte, hvilket svarer til de øvrige år. Her er resultatlisten Som I kan se, blev årets vinder en kvinde; ovenikøbet en førstegangsdeltager.

Per skriver, at hans ankler er lidt ømme og hævede i dag, hvilket han aldrig har prøvet før. Han undskylder desuden de manglede sms, men det skyldes det våde og kolde vejr. Min erfaring er, at det er nærmest umuligt at ramme de rigtige taster, når man har kolde hænder, som han er undskyldt :-)

Her tæller jeg timerne til min undersøgelse på onsdag!!! Hvis jeg skal være ærlig, ser det ikke for godt ud for VM, og jeg har været meget tæt på at sende afbud til landsholdet. Det er min utålmodige side, der slår igennem, så jeg prøver at slå koldt vand i blodet, til jeg har et resultat fra lægen. Men inderst inde er jeg ved at erkende, at jeg nok må revurdere årets plan over løb og så sigte mod VM i Holland til maj 2013. Der er jo heller ikke så længe fra september til maj, bortset fra at jeg skal igennem et kvalifikationsløb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar